Zmiany w dzienniku dla klas 7 i 8

Likwidacja gimnazjów to także likwidacja zespołów szkół. Zespół Szkół w Gryfinie nie istnieje już od roku. Dlatego adres szkoły zmienił się z http:/zsgryfino.pl na https://sp3gryfino.pl

Pod tym adresem widoczni jesteśmy już 2 lata.

Ostatnio zauważyliśmy, ze wzrósł ruch na stronie.

Prawdopodobnie związane jest to ze zmianą adresów e-mail uczniów klas 7 i 8. W sierpniu zmieniliśmy adresy do skrzynek pocztowych (one pozostały nienaruszone).
Nowe adresy obowiązujące przy logowaniu do poczty i innych usług mają inny ciąg znaków po @, teraz obowiązuje wszystkich uczniów i pracowników taki zapis: @sp3gryfino.pl

Nazwa użytkownika znajdująca się w adresie przed @ nie uległa zmianie podobnie jak hasło do konta.

Teraz należy logować się do poczty loginem numer(ten ze świadectwa)@sp3gryfino.pl i dotychczasowym hasłem.
Korespondencja na stare adresy w domenach ok.zsgryfino.pl  i  uczen.zsgryfino.pl dotrze do skrzynki pocztowej.

W systemie dziennika elektronicznego po wpisaniu przez wychowawcę nowego adresu stracimy dostęp do dziennika.

Aby go przywrócić należy założyć nowe konto z użyciem nowego adresu i logować się do dziennika tym adresem.

Instrukcje jak to zrobić dostępne są tutaj.

Aktywacji łatwo dokonać na komputerze, gdyż w telefonie nie zawsze działa moduł weryfikacji (czy jesteś robotem).

Ostatnio wiadomości z Rejestru Użytkowników Vulcan trafiają do pocztowego śmietnika, także te z informacją o aktywacji konta:

Zapomniane hasło zarówno rodzic jak i uczeń może odzyskać za pomocą poczty elektronicznej. Jak to zrobić pokazuje przewodnik.

Firma Vulcan w ostatnich dniach ma problemy z wysokim obciążeniem usług dziennika, ale zapewnia, że problemy zostaną możliwie najszybciej usunięte.

 

W razie problemów z kontem pocztowym wykorzystujemy link: „Nie pamiętasz hasła”. Jeśli wprowadzono wcześniej koła ratunkowe (nr telefonu lub inny e-mail) to można samodzielnie odzyskać hasło po wpisaniu małymi literami kodu z obrazka. W innym przypadku należy powiadomić administratora, który zweryfikuje żądania zmiany hasła poprzez zapytanie rodzica/opiekuna poprzez dziennik elektroniczny  a następnie wyśle hasło tymczasowa do konta.