Szanowni Rodzice, drodzy Uczniowie,
W tym tygodniu zostały wprowadzony przez rząd stan epidemii, który narzuca kolejne ograniczenia. Są to działania w, które mają ograniczać rozprzestrzenianie się korona wirusa. Tak więc Akcja #ZostańwDomu jest cały czas aktualna. Prosimy o stosowanie się do zaleceń i jednocześnie przedstawiamy kolejną propozycję do spędzenia tego czasu w domu razem z dziećmi.
Stolikowe gry planszowe obecnie powróciły do łask. Dzieci, młodzież i dorośli często spędzają wspólnie czas grając w te ulubione. Mamy propozycję, aby dzieci samodzielnie wykonały planszę i pionki z materiałów dostępnych w domu. Inspiracją może być poniższe zdjęcie prezentujące zestaw do gry w WARCABY.
https://www.specjalni.pl/2016/01/gry-stolikowe.html#more
Jeżeli w domu są możliwości, to korzystając ze strony www.specjalni.pl można pobrać i wydrukować komplet do wybranej gry. Jeżeli nie ma dostępnej drukarki, to dzieci mogą grę samodzielnie przygotować np. przerysowując, wycinając i sklejając elementy.
Inna propozycją jest zachęcenie Państwa i Państwa dzieci do tworzenia z wykorzystaniem techniki ORIGAMI – japońskiej sztuki składania papieru. Różnorodność form jest ogromna – od elementów dekoracyjnych po użytkowe, takie jak np. pomysłowe zakładki do książki.
pl.pinterest.com
A może Państwa dzieci stworzą własne wzory? Dołączamy kilka pomysłów do wykorzystania.
Drogi Rodzicu i Uczniu!
Dodatkowe ograniczenia związane z koronawirusem mają obowiązywać do soboty 11 kwietnia.
Obowiązują ograniczenia w zakresie przemieszczania się za wyjątkiem:
- drogi do i z pracy,
- wolontariatu w walce z koronawirsem,
- niezbędnych spraw życia codziennego,
- uczestnictwa w wydarzeniach religijnych, w których nie może uczestniczyć więcej niż 5osób (wyłączając z tego osoby sprawujące posługę)
Prosimy o zachowanie zasad bezpieczeństwa, dbanie o Siebie i Swoich najbliższych oraz stosowanie się do zaleceń służb.
#ZostańwDomu
Jeśli możemy służyć Państwu wsparciem i pomocą – prosimy o kontakt.
Pedagodzy
Ewa Kubis Renata Miśkiewicz Alina Konecka
You must be logged in to post a comment.