W naszej szkole organizowana jest pomoc psychologiczno-pedagogiczna, której celem jest wspieranie uczniów w ich wszechstronnym rozwoju, zgodnie z indywidualnymi potrzebami i możliwościami.
Dbamy o to, aby każdy uczeń czuł się bezpieczny, rozumiany i akceptowany. Emocje, dobrostan i komfort naszych uczniów są dla nas szczególnie ważne, dlatego zapewniamy wsparcie w atmosferze życzliwości i zrozumienia.
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna jest dobrowolna i nieodpłatna. Udzielana jest w trakcie bieżącej pracy z uczniami oraz w formie zajęć indywidualnych lub grupowych prowadzonych przez specjalistów.
W razie potrzeby zachęcamy do kontaktu przez dziennik elektroniczny ze wszystkimi specjalistami pracującymi w naszej szkole.
Rodzaj zajęć | Nauczyciel/Specjalista | Gabinet |
Aleksandra Dzika | Psycholog | 17 |
Anna Romanowska | Pedagog | 14 |
Marta Miedzińska | Pedagog | 9 |
Agnieszka Pomykała | Pedagog | 9 |
Dagmara Jackowska | Pedagog specjalny | 39 |
Danuta Bus | Doradca zawodowy | 20 |
Wioletta Masternak | Terapia logopedyczna | 51 |
Aleksandra Wojciechowska | Terapia pedagogiczna (zajęcia korekcyjno-kompensacyjne) |
87 |
Agnieszka Kaczmarek | Terapia integracji sensorycznej | gab. terapii SI (poziom -1) |
Sylwia Medyńska | Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne, terapia ręki | 90 |
Anna Goźlińska | Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla kl. 1 | |
Kinga Lis | Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla kl. 2 | |
Anna Jakonis | Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla kl. 3 | |
Barbara Moczuło | Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla kl. 4-8 |
|
Anna Szewczyk | Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla kl. 4-5 |
74 |
Angelika Obitko | Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla kl. 6-8 |
|
Eliza Barylak | Dodatkowe zajęcia edukacyjne dla uczniów przybywających / powracających z zagranicy z języka polskiego dla kl. 1-3 |
|
Małgorzata Morawiak | Dodatkowe zajęcia edukacyjne dla uczniów przybywających / powracających z zagranicy z języka polskiego dla kl. 4-8 |
You must be logged in to post a comment.